لاهیجان

امه لاجؤن ایته مئن پوشتأ مؤنس . .

لاهیجان

امه لاجؤن ایته مئن پوشتأ مؤنس . .

وبلاگ های بی فایده

پیشنهاد می کنم .. شما لاهیجانی های عزیز

و حتّی غیر لاهیجانی های عزیز...

با تایپ کلمه ی لاهیجان ، یک جستجوی ساده انجام دهید

تا برسید به تعداد زیادی از وبلاگ ها و سایت ها که درباره ی لاهیجان می نویسند

امّا یا اکنون تعطیل شده اند و یا فقط یک پست دارند در ستایش

 استخر و شیطان کوه ( شاه نشین کوه) و دیگر چیزی ننوشته اند

و بعضی از جدیدتر ها که لاهیجان را شدیداْ شهر خود می دانند

-که این موضوع نیز خود جای بحث دارد- هر از چند گاهی مطالبی درباره ی

لاهیجان منتشر می کنند و بقیه ی پست ها ،

مربوط به نوروز ، شهادت و تولد ائمّه ،.. سفرهای خودشان و ... است!

آیا لازم است حتما نام لاهیجان بر تارک وبلاگ های ما بدرخشد ؟

تا مردم بدانند و اینگونه فکر کنند که داریم برای لاهیجان کار می کنیم؟

ولی متأسفانه با همه ی این که ، همه، لاهیجان را شهر خود می دانند

باز می بینیم که بیشترشان پس از مدّتی وا می دهند.

یکی بود که جز اولین اینترنت باز های لاهیجان بود

و وبلاگ ها زیادی درباره ی لاهیجان داشت

امّا حالا کجاست؟

حتّی دیگر در وبلاگ شخصی خود نیز نمی نویسد

آیا بهتر نیست قبل از شروع هر کاری ببینیم آیا توان ادامه ی آن را به هر نحوی داریم؟؟

 

../.: من ادعایی ندارم.. ولی هنوز هستم و تا وقتی زنده م هم ..

 

 انشالله حاصل جستجو های خودمو اینجا می ذارم تا بینید چه وضعیه!!

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
علی مظهرسرمدی جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ق.ظ http://eaglegift.blogsky.com/

پدرم لاهیجانی بود ...و اجداد پدری هم ...اما خودم آلوده تهران شدم ...و شناسنامه ام نیز....اما خودم را لاهیجانی میدانم ...
برقرار باشید

پاورلیفتر جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.lahijweb.blogsky.com

تا لاهیجان هست ... من نیز هستم ...

لاهیجان پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:26 ب.ظ http://lahijan.blogspot.com

لطفا این وب لاگ راببینید بعد نظر بدهید
مرسی دوست عزیز

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:28 ب.ظ

htpp://lahijan.blogspot.com

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:54 ب.ظ

تقصیر ماست که دروازه لاهیجانو باز گذاشتیم و هر کسی از داهات اومد راه دادیم . حالا بماند که شهر های اطراف هم ادعای لاهیجانی بودن می کنن......

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:32 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد