لاهیجان

امه لاجؤن ایته مئن پوشتأ مؤنس . .

لاهیجان

امه لاجؤن ایته مئن پوشتأ مؤنس . .

دورنمای گیلان. بام سبز

بام سبز جدید بالاخره در آمد!!

البته .. بر خلاف وعده ها .. هنوز همان ویژه نامه ی ماهانه است

با این تفاوت که دیگر هفته نامه اش منتشر نمی شود.

..همین دیگر.

حرف دار ترین مطلب به نظر من ؛ [ آسفالت سر ، وارش جیر - امین حسن پور ] می باشد

که بد نیست خوانده شود و نگاهی به خودمان بیندازیم.

متأسفّانه ، همچنان مطالب کپی شده از اینترنت بخش قابل توجّهی از نوشته ها را تشکیل می دهد!

 

////////////////////////////////

برای دریافت موضوع مطالب کپی شده از منابع نامعلوم، عزیزا را ارجاع می دهم به سایت جریان

« پنجمین شماره ی ماهنامه ی بام سبز ویژه ی آذرماه ۸۶ منتشر شد »

اگر روی این تیتر کلیک کنید و نگاهی به لیست مطالب بیاندازید

دو نوشته ی رویای آمدن کسی با یک سبد اشتغال  

و    هنر مطالعه را بیاموزیم ، نویسنده ندارند

و هرکادمشان یک صفحه ی ماهنامه را اشغال کرده اند

با این توصیف و اینکه خودم ماهنامه  را خوانده ام و اذعان عزیزانی که در آن نشریه مشغولند ،

این مطالب ، از منابعی غیر از ذهن یکی از نویسنده‌گان بام سبز ـ  اینترنت یا نشریات دیگر ـ

بیرون آمده اند!

امیدوارم ابهامات رفع شده باشد!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ب.ظ

خیلی خوشحال می شوم اگر آن بخش قابل توجه کپی شده از اینترنت را معرفی نمایید .

[ بدون نام ] جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ب.ظ

مگر اینجا جای کل کل می باشد که من آنها را معرفی کنم..
و شما بیایید به راحتی بگویید که نبوده!!؟

[ بدون نام ] شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ب.ظ

وقتی ادعایی را مطرح می کنید باید توانایی اثبات آن را داشته باشید وگرنه خواننده عاقل و بالغ به عاقل و بالغ بودن نویسنده (مدعی ) مطلب شک می کند !!!

مسعود رضائی خلیق یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.jarayan.com

سلام عزیز
اگه منظورت به کپی کردن از اینترنت من باشم صفحه کاغذ برقی که تکلیفش مشخصه چون وبلاگها رو لیست می کنیم . در مورد شعر ها تا جایی که بشه از بچه های دور و بر چاپ می کنم اگه مود پسند نبود از دوستان اینترنتی و البته با کسب اجازه اونها شعری رو انتخاب و در تکانه می گنجونم . در باره سایر صفحات اطلاعی ندارم . ولی مطالب تالیفی هم به اندازه ای هست که دوستان زحمت می کشند . راستی شما اگر علاقمندی بسم الله بگو بیا بام سبز مال همه ست . همکاری کن خوشحال میشیم

راضیه دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبیه فقط کمی خشکه البته شرمنده که روک گفتم
با خیلی کتابی حرف میزنی اینطوری برای خواننده یه جوریه
من فکر می کنم عامیانه باشه بهتره بشه
بابا این همه عکس داره شهرمون یکم هم عکسهای جذاب بزاری بد نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد